Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Chci se zeptat, jaká bude kompenzace pro zákazníky ,kteří si platí data v paušálech a máme je neskutečně pomalé, jen protože jste dali ostatním data zdarma. Dále si chci stěžovat na vaší pracovníci v OV na to,ze mi doslova vnutit 3 telefony s tím,ze je to k prodloužení smlouvy. Následně mi další měsíce zvýšili cenu za paušály u třech telofonich čísel. Vůbec mi o tom neřekla. A dále jsem šla zrušit číslo od mé maminky, která umřela. Odpověď,ze to nejde až po 30 dnech, protože byla u me v magente. Opět na doporučení vaší společnosti at přejde k nam. Tohle už je úplný hyenizmus....
Kompenzace...vrácení část peněz. Zdražení paušálu také vrátit peníze a za placení paušálu u umřele osoby i když byl predlozeny umrtni list také vrátit peníze.
|
Tweet |
Pracovníci:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Zvýšení tarifu:
Okamžikem uzavření smlouvy vznikají pro obě strany povinnosti. Spotřebitel má povinnost hradit domluvenou částku, a podnikatel má povinnost poskytovat spotřebiteli domluvené zboží nebo službu. Dle § 1901 občanského zákoníku je možné změnit smlouvu pouze dohodou.
Existuje ovšem výjimka v případě, že se jedná o poskytování telekomunikačních služeb upravených v zákoně o elektronických komunikacích. Tato výjimka je upravena v § 63 odst. 6 tohoto zákona a říká, že společnost je povinna nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění.
Z toho vyplývá, že podnikatel může jednostranně změnit smlouvu o poskytování elektronických komunikací nebo zajišťující připojení k veřejné komunikační síti. V případě, kdy dojde ke změně v druhu nebo kvalitě poskytovaných služeb je podnikatel povinen informovat účastníka způsobem sjednaným ve smlouvě také o jeho právu ukončit bez sankce smlouvu ke dni nabytí účinnosti změny smlouvy, v případě, že nové podmínky nebude spotřebitel akceptovat. Podnikatel je povinen sdělit výše zmíněné informace spotřebiteli způsobem, který si spotřebitel zvolil k vyúčtování.
V případě, že spotřebitel smlouvu neukončil, nebo podnikatele jinak nekontaktoval, platí domněnka, že se změnou smlouvy souhlasí.
Zrušení čísla:
Podle Českého telekomunikačního úřadu a Veřejného ochránce práv smluvní vztah mezi telefonním operátorem a účastníkem zaniká smrtí účastníka, bez ohledu na to, zda je to jakkoli upraveno v podmínkách smlouvy, a to z důvodu, že práva a povinnosti se vztahují výlučně k osobě účastníka. V případě smrti proto nepřecházejí na další osobu.
Je ovšem třeba pamatovat na to, že práva a povinnosti vzniklé za života účastníka trvají i po smrti, například dluh, který vznikl před úmrtím účastníka, stále existuje i po jeho smrti a povinnost jeho úhrady přechází na další osobu (dědice).
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Spotřebitel může zkusit vyúčtovaní reklamovat, a v případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.