Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, za poslední měsíc jsem nejela autobusem, který by neměl minimálně 5 minut zpoždění. Řidič bohužel pak v práci nemusí vysvětlovat, proč jdeme pozdě, jako my.
Chápu, že se to čas od času může stát, ale aby řidič jel vyhlídkovou jízdou, protože se vybavuje s kamarádkou o tom, že měl k obědu lečo, pak ji nechá vystoupit až u baráku, loučí se jak na 30 let do budoucna, mi opravdu hlava nebere. Když moc dobře ví, že má 10 minut zpoždění, mělo by mu dojít, že lidi sedící za ním mají důležitější věci na práci jak jeho oběd. Od několika lidí jsem slyšela, že dostat se do Brna už takhle je zázrak z našich malých vesnic a ještě když mají autobusy zpoždění, tak je to na jedničku. Jedinou jejich prací je převést cestující včas na místo určení, avšak v tomhle ohledu jsou naprosto neschopní. Mám pocit, že by to chtělo prověřit personál.
prověřit personál
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.