Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#52345Platba zaslána na jiny bankovní účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2021, před 3 lety

Tereza Kučerová

Znění stížnosti

Dobrý den, vcera jsem přes qr kód z equa bank, poslala částku 1137 Kč, castka mela patřit e-shopu www.bodybe.CZ. Ale číslo účtu,na které byly peníze převedeny nesouhlasí s číslem účtu společnosti bodybe, doslo tedy k odečtení částky a pripsani na zcela odlišný účet.


Produkt

Zakoupené produkty firmy BODYBE


Požadované řešení

Chtela bych tedy pozadat o vrácení peněz zpět na účet u equa bank c.u. Viz referenční údaj.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2021 13:55, před 3 lety

Stížnost ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 12:15, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.