Společnost


O2 Family, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52348Neoprávněné vyúčtování za mnou neuskutečněné platební transakce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2021, před 3 lety

MICHAL ŠINDELÁŘ

Znění stížnosti

Dobrý den, v měsíci červenci, konkrétně 21.7. mě přišly zprávy z čísel 9030399, 90340099 a 90440099. Při pokusu tyto zprávy odstranit mě začaly automaticky chodit další z čísel 90303, 90440 a 90309 a dále sms z čísla +447529194334

Na vyúčtování za měsíc červenec je na mém čísle za nějaké služby - platební transakce vyúčtována částka 1287,-Kč, kterou jsem neuskutečnil. vše byl nějaký automat sms a nic jsem s tím nemohl dělat. Než jsem dal čísla do spamu, přišel jsem díky těmto mnou neuskutečněných platebních transakcí o částku 1287,-, která byla přičtena k mému pravidelnému měsíčnímu vyúčtování a tedy se cítím poškozen jako klient O2 Family. Prosím o sdělení, jak mám dále postupovat. Děkuji za odpověď.


Produkt

měsíční vyúčtování 07/2021 O2 Family


Požadované řešení

odečtení neoprávněných platebních transakcí z měsíčního vyúčtování 07/2021 v částce,- 1287,-Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2021 09:03, před 3 lety

a) Poskytovatelem zpoplatněné služby je přímo O2 Family, s.r.o.:
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

b) Poskytovatelem zpoplatněné služby není O2 Family, s.r.o.:
Velmi pravděpodobně je však v řešené věci společnost O2 Family, s.r.o. pouhým zprostředkovatelem platby, v takovém případě by měla stížnost spotřebitele směřovat přímo na poskytovatele služby.

Pokud poskytovatel služby požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.


Jelikož výše uvedené ze stížnosti zcela jistě neplyne, přeřazujeme stížnost na společnost s žádostí o upřesňující vysvětlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 13:37, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 13:40, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.