Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#5235Stížnost na klamání zákazníka, zboží z letáku není v regálu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

24 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2014, před 10 lety

Dušana Dolejšová

Znění stížnosti

Dobrý den, stala se mi v Kauflandu stejná situace jako vloni. Kaufland v letáku inzeruje zboží, které vůbec není v prodejně v regálu. Už vloni inzerovali 12 letou whiskey, a za dobu trvání platného letáku nikdy nepřišla. To samé se opakuje letos. V letáku od 11. 12. 2014 pro Mělník je dárkové balení Jack Daniels - Tennessee whiskey za 539,-- Kč. Prodavačky mi samy říkaly, že to zboží vůbec nemusí přijít, ale že je potřeba se ptát každý den. Působí to na mě jako marketingový podvod na zákazníky. Napsala jsem jako vloni stížnost na Kaufland, ale předpokládám, že mi budou volat z infolinky a vysvětlovat naučené básničky zdůvodnění.


Produkt

Jack Daniels - Tennesssee whiskey za 539,-- Kč


Požadované řešení

Každopádně dodat požadované zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2014 15:09, před 10 lety

Pokud zboží k dispozici není a nebylo, mohlo by takové jednání naplnit i znaky tzv. vábivé obchodní praktiky, kterou se rozumí situace, kdy podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny. Je tedy možné podat podnět krajskému úřadu, který jednání prodávajícího vyhodnotí a za zjištěné porušení zákona o ochraně spotřebitele (klamavá reklama) může uložit prodávajícímu pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2015 09:45, před 10 lety

Spotřebitelka nám ke stížnosti sdělila, že jí Kaufland nakonec vyhověl a zboží bylo dodáno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.