Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, opravu mě fascinuje, jak je Vašim řidičům absolutně jedno, že jezdí s 5-15 min. zpožděním. Ještě ke všemu se vybavují a zastavují na jiných místech, než je autobusová zastávka. Zpoždění se stal asi nějaký trend mezi řidiči:) neberou ohledy na to, že autobusové spoje navazují např. na vlak, či jiný autobus. Je opravu zázrak, pokud autobus jede včas. Chápu, že někteří řidiči jezdí opatrně, ale někdy to přehání. Pokud vím, tak mezi obcemi je povolená rychlost 90km/h, ne max. 50km/h. Zpoždění také vzniká, když řidiči mezi sebou klábosí na autobusovém nádraží v čase, když už mají být dávno na cestě. Zkrátka dostat se někam s některými z Vašich řidičů, je nemožné. :)
Vytřídit pomalé řidiče.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.