Společnost


ČEZ, a. s.

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#52354Servis vytápění-reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 8 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2021, před 3 lety

Pavel Kögler

Znění stížnosti

Firma provádějící servis Vlastimil Škrob IČ:18458971 neprovedla úkony dle servisní knihy výrobce kotle,nebyla vyškolena jako servisní technik kotle Protherm,vystavila protokol o kontrole komínu bez živnostenského oprávnění.Případ řešen inspekcí práce s kladným výsledkem a předán k řešení Živnostenskému úřadu a Hasičskému záchranému sboru.ČEZ prodej neuznává pochybení ze své strany,neboť s ohledem na ochranu osobních údajů nebylo sděleno v čem servisní firma,kterou najali konkrétně pochybila.Požaduji vrátit všechny platby za tuto službu.Čez mi pouze odpouští poslední tři platby,aby moje pohledávka nepřesáhla částku 5000 Kč a nestala se trestním činem.Toto je jen jejich rozhodnutí s kterým nesouhlasím!


Produkt

Servis vytápění od Čez prodej a.s.


Požadované řešení

Službu jsem ukončil.Chci vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2021 16:04, před 3 lety

Úvodem doplníme, že o trestný čin by se jednalo až při přesáhnutí částky 10.000 Kč, nikoliv 5.000 Kč jak uvádí spotřebitel ve stížnosti.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit.

Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.

Zákazník, který je spotřebitelem, může případné spory vyplývající ze smlouvy o dodávce plynu řešit také mimosoudně, a to před Energetickým regulačním úřadem, Masarykovo náměstí 5, 586 01 Jihlava, www.eru.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 14:35, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 15:00, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.