Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den pracuji ve firmě Procházka Šumperk. Která je v Penny marketu. Paní R. Š. z ostrahy pomlouvá naší firmu před zákazníky. A šíří klamné pomluvy. Také nadává sprostě zákazníkům. Nevhodné se chová. Některé zákazníky posílá do jiných obchodů na nákup. Takhle ztrácíte lidí ,jen díky paní z ostrahy. Paní R. volala před zákazníky, do obchodu s masem, kde je ta tlustá stará prodavačka. Promiňte ale tak se nesmí chovat. Vaší zaměstnanci to řešili,ale paní se chová nevhodně dál. Doufám že paní potrestate a začne se chovat lépe. Zákazníkům také nadává že nemají roušku a sama ji má pod bradou. Děkuji Krmelova
Přeji si veřejnou omluvu od paní Renaty Šebestové.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.