Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#52356Nevhodné chování ostrahy Šumperk 27.8.2021

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2021, před 3 lety

Marcela Krmelova

Znění stížnosti

Dobrý den pracuji ve firmě Procházka Šumperk. Která je v Penny marketu. Paní R. Š. z ostrahy pomlouvá naší firmu před zákazníky. A šíří klamné pomluvy. Také nadává sprostě zákazníkům. Nevhodné se chová. Některé zákazníky posílá do jiných obchodů na nákup. Takhle ztrácíte lidí ,jen díky paní z ostrahy. Paní R. volala před zákazníky, do obchodu s masem, kde je ta tlustá stará prodavačka. Promiňte ale tak se nesmí chovat. Vaší zaměstnanci to řešili,ale paní se chová nevhodně dál. Doufám že paní potrestate a začne se chovat lépe. Zákazníkům také nadává že nemají roušku a sama ji má pod bradou. Děkuji Krmelova


Požadované řešení

Přeji si veřejnou omluvu od paní Renaty Šebestové.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2021 14:07, před 3 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti jako podnět ke zlepšení služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 11:31, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.