Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, o společnosti NBS Trading jsem si objednala parfem ANGEL , objednávka i byla potvrzena / číslo 3732/2021/, na obrázku byla lahvička originálního výrobku Thierry Mugler. Obdržela jsem no name přípravek nespecifikované vůně, v no name lahvičce s kodem W618. Cítím se velice poškozena, a ráda bych podnikla kroky, kterými bych získala peníze zpět / 640 Kč parfém + 100 Kč poštovné/. Děkuji za pomoc popřípadě doporučení, jak mám dále postupovat
Nespecifikovaná no name lahvička s kodem W618, baliček bez dokladu, na štítku NBS Trading
Má objednávka byla potvrzena / číslo VI /3732/2021/, zboží jsem převzala, a zaplatila kartou. Zboží v žádném případě neodpovídá mé objednávce, žádám vrácení celé částky, tj. 640 Kč parfém + 100 Kč doprava.
Děkuji Jitka Vlasáková
Marie Majerové 3036/17
434 01 Most
|
Tweet |
Byl-li zaslán padělek, jedná se o podstatné porušení kupní smlouvy a spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit podle § 2002 občanského zákoníku. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Ochranu práv duševního vlastnictví má jako dozorový orgán na starosti úřad Celní správy. Na tento úřad je možné se obracet s konkrétními podněty, pokud se setká spotřebitel s prodejem padělaného zboží či jeho nabídkou, a to prostřednictvím jejich internetových stránek zde: https://www.celnisprava.cz/cz/o-nas/kontakty/Stranky/internetova-kriminalita.aspx
V tomto případě bude zřejmě problém s faktickým vymáháním práva, protože společnost se prezentuje jako zahraniční subjekt sídlící v USA, ačkoli se zaměřuje na české spotřebitele.
Pokud společnost nesplní dobrovolně své závazky, musel by se spotřebitel domáhat plnění soudní cestou, popřípadě doporučujeme podat trestní oznámení pro podezření ze spáchání trestného činu podvodu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.