Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,
pred tydnem mi prisla upominka,ze jsem nezaplatila zaslane zbozi,ale co jsem mela zaplatit to opravdu nevim.Zbozi jsem neobdrzela a jestli to byla zasilka kterou nemohli na poste nalezt,jelikoz byla zaslana jako psani vetsich rozmeru,tak bohuzel nemate narok na zadnou platbu a ani s tim spojene uroky,a obratte se na postu PSC 40331.Proto Vas zadam o zruseni prideleneho zak. cisla 134308,nechci zasilat od Vas zadne zbozi,a zadam o zruseni pohledavky.Sjednejte si poradek ve vlastnich radach a prosim abyste prestali vyhrozovat.
S pranim hezkeho dne a za kladne vyrizeni dekuji
Kastnerova Radmila
zbozi nedodano
Zadam o zruseni pohledavky a nezasilani jineho zbozi
|
Tweet |
Spotřebitelka by si měla být skutečně jistá, že žádnou objednávku vůči zmíněnému subjektu neučinila. Na druhou stranu, pokud by společnost chtěla vymáhat předmětnou částku, musela by v soudním řízení prokázat právní titul (tedy objednávku) a skutečnost, že zboží spotřebiteli dodala. Z naší poradenské činnosti je nám známo, že se na uvedené číslo společnosti lze dovolat a v případě, kdy spotřebitel společnost upozorní na skutečnost, že si hovor zaznamenává, problém se dá vyřešit.
Internetové stránky společnosti jsou k dispozici zde: http://westerfield.ch/.
Společnost se nám bohužel nepodařilo konaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.