Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#52363Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.08.2021, před 3 lety

Martin Rauš

Znění stížnosti

10.7.2021 jsem si objednal z Wishe 2 položky-2 světla a horolezeckou stupačku na nohu. 26.7. obojí dorazilo na letiště v Praze a 27.7. obě položky opustili celnici. Od té doby jsem čekal než mi to doručí, ale doted nic nedoručili, to jsem ani nečekal, že mi to doručí domu, protože mi vetšinou nechávají upomínku do schránky, že jsem nebyl doma a čeká to na poště, ale tentokrát mi do schránky nedali ani upomínku. Ani jsem nemohl vědět že to je na poště, protože sledovací číslo na aplikaci české pošty nefungovalo. Dnes jsem se koukal do různých sledovacích aplikací a tam jsem se dočetl že už 10.8. tu zásilku vrátili odesílateli. Ani jsem nevěděl, že tu zásilku mam na poště, protože žádnou upomínku jsem nedostal.


Produkt

https://www.wish.com/product/5f926caa2b9f4f0713a79b49?share=web 2x, barva bíla a žlutá cena 1131+zaslání 261Kč, https://www.wish.com/product/5a221e729a07bd2dd774e272?share=web cena 671Kč+zaslání 261Kč Sledovací číslo: 41057360921


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2021 09:37, před 3 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.