Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
10.7.2021 jsem si objednal z Wishe 2 položky-2 světla a horolezeckou stupačku na nohu. 26.7. obojí dorazilo na letiště v Praze a 27.7. obě položky opustili celnici. Od té doby jsem čekal než mi to doručí, ale doted nic nedoručili, to jsem ani nečekal, že mi to doručí domu, protože mi vetšinou nechávají upomínku do schránky, že jsem nebyl doma a čeká to na poště, ale tentokrát mi do schránky nedali ani upomínku. Ani jsem nemohl vědět že to je na poště, protože sledovací číslo na aplikaci české pošty nefungovalo. Dnes jsem se koukal do různých sledovacích aplikací a tam jsem se dočetl že už 10.8. tu zásilku vrátili odesílateli. Ani jsem nevěděl, že tu zásilku mam na poště, protože žádnou upomínku jsem nedostal.
https://www.wish.com/product/5f926caa2b9f4f0713a79b49?share=web 2x, barva bíla a žlutá cena 1131+zaslání 261Kč, https://www.wish.com/product/5a221e729a07bd2dd774e272?share=web cena 671Kč+zaslání 261Kč Sledovací číslo: 41057360921
Vrátit peníze
|
Tweet |
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.