Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5237Neustálé nedoručování balíků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2014, před 10 lety

Veronika Rajnišová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 21.11.14 mi byl doručován balík s tím, že jsem prý nebyla doma. Doma jsem byla a to celý den!!! 22.11.14 jsem tedy pro něj jela na naší poštu v Roztokách u Prahy PSČ 25262(mám to 2 zastávky autobusem). 24.11.14 mi byla dána výzva k vyzvednutí s tím, že mám balík na poště od 21.11.14. Tak to asi pošťačkám něco uniklo?! Dva balíky 21.11.14 a upozornění na ně v jiný den?? Nebo když jsem tam byla 22.11.14, proč mi nebyli vydány oba??? O.K. Jelikož se nedá na poštu dovolat, opět jsem si ho jela vyzvednout.

Paní na přepážce si po mé ztížnosti napsala mé jméno, ale do dnes nevím k čemu?! To mně mělo jako uklidnit?

Začátkem prosince, jsem kontaktovala dodavatele mého dalšího balíku, který měl být doručen poštou. Dodavatel mi volal, že můj balík vidí na poště uložený od 27.11.14. Opět jsem tedy jela na poštu a balík tam opravdu byl!!!!Tak tentokrát jsem nedostala ani výzvu!! Paní na přepážce vyrukovala s tím, že si napíše mé jméno a že se podívá co se stalo... Tak jako k čemu???? udělala to minule a co z toho?? NIC!!!!To nějaký váš uklidňující postup??

Věřte, že kybych nemusela, tak si to poštou doručovat nenechám, ale bohužel nakupuji na stránkách , které máte zřejmě nasmlouvané.

Prosím o vyřešení této pošty a zaslání vyjádření na e-mail jaké jste podnikly kroky k odstranění těchto nedostatků.

Děkuji a přeji hezký den

rajnišová Veronika
Roztoky


Požadované řešení

ano


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2015 11:44, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Se stížností je tedy nutné obrátit se přímo na Českou poštu.

Není-li adresát zastižen, je Česká pošta povinná zanechat mu výzvu k vyzvednutí zásilky. Porušuje-li pošta tuto povinnost opakovaně, je možné podat podnět Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb. Pokud se jednalo o službu Balík Do ruky a nebylo splněno deklarované datum dodání, vzniká nárok na vrácení části ceny. Reklamaci může uplatnit odesílatel, ale je nutné doložit podací stvrzenku. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.