Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, prosím vás, jak zrušit ono navýšení o 50,- a další 1GB, když to nechci, a nepoužívám data v mobilu. Já nějaká vyúčtování nečtu, beru jen ty složenky, a Náhodou jsem to zjistil až teď takovýhle plošný zvedání tarifů fakt neuznávám. Prosím o odpověď a řešení... Ani jsem nevěděl, že to do začátku srpna šlo zrušit, protože nečtu vyúčtování plné reklam a zbytečností. A přitom platím pravidelně, a nikde se nedovolám, jsem jen inv. důchodce.
Pokud by šlo nechat ten tarif, jak byl, to je každou chvíli, nějaké navyšování.
|
Tweet |
Jakoukoliv změnu smlouvy či obchodních podmínek musí operátor ohlásit nejpozději měsíc před její účinností – vyvěšením v provozovnách a na webu. Pokud operátor mění některou z hlavních součástí smlouvy (například právě cenu či rozsah poskytovaných služeb), musí účastníka smlouvy prokazatelně informovat o změně stejným způsobem, jakým doručuje vyúčtování, a poučit jej, že může smlouvu bez sankce ukončit. Je tedy třeba kontrolovat celé vyúčtování, zda-li v něm není informace o změně.
Účastník smlouvy má pak na výběr mezi pokračováním ve smluvním vztahu s provedenou změnou, anebo ukončením smluvního vztahu; nemá však nárok požadovat setrvání u stávajících smluvních podmínek.
Pokud by operátor neinformoval účastníka řádně a včas, lze namítat neúčinnost změny obchodních podmínek. Ode dne, kdy se účastník o změně obchodních podmínek dozvěděl, začne běžet lhůta 1 měsíce, kdy má právo bez sankce vypovědět smlouvu ke dni nabytí účinnosti změn (po 1 měsíci). Do konce této doby by měly být účastníkovi účtovány částky dle posledních obchodních podmínek, nikoliv nových.
Spotřebitel má možnost vyúčtování reklamovat, a v případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
v případě produktu FREE+ Modrý (nebo tarif FREE+1 GB), došlo k úpravě parametrů služby. O změnách jsme předem informovali přímo ve vyúčtování. Mrzí mne to, ale původní nastavení již není možné. Tarify obsahují 2 GB.
Zašlete nám prosím případně na e-mail info@o2guru.cz Vaše telefonní číslo, jméno a datum narození majitele. Podíváme se na možnosti úpravy.
S pozdravem
Lucie Zolichová
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.