Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, asi před měsícem jsem obdržel od firmy ALEKTUM inkaso s.r.o. výzvu k úhradě dluhu ve výši 979,57Kč. Na tuto výzvu jsem reagoval tím, že jsem firmě ALEKTUM zaslal cestou právníka odmítnutí úhrady tohoto dluhu s tím, že jsem žádné zboží od firmy Westerfield neobdržel a ani si jej neobjednal. Od té doby se tato firma neozvala, ale dnes tj. 12.12.2014 přišla upomínka nazvaná Good Shave na částku 305,-Kč a to na něco, co ani není v upomínce identifikováno. Tímto Vás prosím, jak mám tuto záležitost dále řešit. Bylo-li na tuto firmu již podáno trestní oznámení, jsem ochoten se k tomuto připojit a závěrem opakuji, že jsem si nic neobjednal ani jsem nic neobdržel.
Nepřeji si, aby mne tato firma již nadále něco zasílala a neobtěžovala mne.
|
Tweet |
Pokud si je spotřebitel jistý, že se společností Westerfield Int. AG neuzavřel po telefonu žádnou smlouvu, neexistuje právní titul, který by společnost opravňoval k vymáhání předmětné částky. Z tohoto důvodu doporučujeme spotřebiteli, aby společnosti, od které mu byla adresována upomínka sepsal skutkový stav a sdělil jim, že je částku připraven uhradit, pokud mu prokáží, že jsou oprávněni k jejímu vymáhání a současně mu prokáží, že smlouva byla uzavřena a zboží bylo dodáno. Tyto skutečnosti by totiž společnost musela doložit i soudu, pokud se chtěla domáhat zaplacení částky v soukromoprávním řízení. Dopis doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou a uschovat si kopii.
Společnost se nám bohužel nepodařilo konaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.