Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5238Neoprávněně zaslaná upomínka a neoprávněně zaslaná výzva cestou firmy ALEKTUM inkaso k úhradě dluhu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2014, před 10 lety

Lenka Forstová

Znění stížnosti

Dobrý den, asi před měsícem jsem obdržel od firmy ALEKTUM inkaso s.r.o. výzvu k úhradě dluhu ve výši 979,57Kč. Na tuto výzvu jsem reagoval tím, že jsem firmě ALEKTUM zaslal cestou právníka odmítnutí úhrady tohoto dluhu s tím, že jsem žádné zboží od firmy Westerfield neobdržel a ani si jej neobjednal. Od té doby se tato firma neozvala, ale dnes tj. 12.12.2014 přišla upomínka nazvaná Good Shave na částku 305,-Kč a to na něco, co ani není v upomínce identifikováno. Tímto Vás prosím, jak mám tuto záležitost dále řešit. Bylo-li na tuto firmu již podáno trestní oznámení, jsem ochoten se k tomuto připojit a závěrem opakuji, že jsem si nic neobjednal ani jsem nic neobdržel.


Požadované řešení

Nepřeji si, aby mne tato firma již nadále něco zasílala a neobtěžovala mne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 13:26, před 10 lety

Pokud si je spotřebitel jistý, že se společností Westerfield Int. AG neuzavřel po telefonu žádnou smlouvu, neexistuje právní titul, který by společnost opravňoval k vymáhání předmětné částky. Z tohoto důvodu doporučujeme spotřebiteli, aby společnosti, od které mu byla adresována upomínka sepsal skutkový stav a sdělil jim, že je částku připraven uhradit, pokud mu prokáží, že jsou oprávněni k jejímu vymáhání a současně mu prokáží, že smlouva byla uzavřena a zboží bylo dodáno. Tyto skutečnosti by totiž společnost musela doložit i soudu, pokud se chtěla domáhat zaplacení částky v soukromoprávním řízení. Dopis doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou a uschovat si kopii.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.1.2015 14:47, před 10 lety

Společnost se nám bohužel nepodařilo konaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.