Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den ,dnes jsem chtěla jet autobusem 7,50 do Sokolova..Bohužel žádný autobus nedorazil a nebyla jsem sama.Nikdo nás neinformoval,proč autobus nedorazil..Je to nehorázné a nokam se nemůžete obrátit..Čekala jsem tam do půl deváté..Děkuji za kladné vyřízení Lochschmidtová
Objasnit událost..proč autobus nejel
|
Tweet |
Spotřebitel má podle § 2553 odst. 1 při zpoždění pravidelné přepravy osob vůči přepravci práva stanovená přepravním řádem, přičemž vyhláška o přepravním řádu pro veřejnou drážní a silniční osobní dopravu v § 40 odst. 1 písm. a) má cestující právo při neprovedení přepravy z důvodů na straně dopravce na vrácení jízdného.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.