Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U společnosti Kupsedačku jsme 11.2.2021 objednali sedací soupravu OCTAWIA RELAX. Dne 17.2.2021 jsme zaplatili částku 50.521,-Kč.Termín dodání byl přislíben na květen až červen, poté přesunut na počátek července.
Telefonicky není firmu možno kontaktovat, telefon je odpojený.
Na několik výzev emailem k dodání zboží nebo navrácení peněz společnost nereaguje.
Luxusní rozkládací sedací souprava 3-1-1 OCTAWIA RELAX
Žádáme navrácení zaplacené částky.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Společnost se dle insolvenčního rejstříku nachází aktuálně ve fázi před rozhodnutím o úpadku viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C60E2F081EB6381CE05333F21FAC3BAD
Doporučujeme věřiteli, aby se se svojí pohledávkou přihlásil do insolvenčního řízení, ve kterém by byl jeho dluh uspokojen. Věřitel podává přihlášku pohledávky u příslušného insolvenčního soudu, a to od zahájení insolvenčního řízení až do rozhodnutí soudu o úpadku. K přihláškám, které jsou podány později, insolvenční soud nepřihlíží.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.