Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
Velmi špatná zkušenost s nákupem. Objednal jsem dva druhy zboží ve dvou zásilkách. Doručováno mělo být včera (datum přímo vybrán). Včera mi i přišel mail, že ten den bude doručováno. Čekal jsem celý den a nic. Napsal stížnost, kdy mě i přišla odpověď že zboží bude doručeno ten den navečer, že mám čekat. Nikdo se neozval a zboží nebylo doručeno. Následující den, kdy jsem samozřejmě byl v práci, mi volal naštvaný kurýr, že nejsem doma. Poté mi přišel mail, že mě ne zastihli a zboží ukládají na pobočku. Nikdy víc.
Nic, už tam nejlépe nic neobjednat.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Jestliže zboží nebylo dodáno ve sjednaný termín může spotřebitel po prodávajícím požadovat dodání v jiný dohodnutý termín. V případě, že zboží nebylo doručeno, má spotřebitel právo na vrácení peněz za přepravu, kterou zaplatil, neboť zaplacená služba nebyla poskytnuta.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
děkuji za Váš příspěvek a mrzí mě, že Vám nebyla objednávka doručena dle předpokládaného termínu.
Bohužel v textu Vaši zprávu neeviduji žádný referenční údaj, podle kterého bych si mohla daný případ dohledat. Mohla bych Vás v této souvislosti požádat o upřesnění čísla objednávky, faktury nebo Váš e-mail.
Následně pro Vás celou situaci blíže prověřím a budu Vás kontaktovat s informacemi ohledně dalšího postupu.
Předem děkuji za případnou spolupráci a přeji hezký zbytek dne, Kateřina, péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.