Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#5239Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 13 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.12.2014, před 10 lety

Michal Homolka

Znění stížnosti

Dne 12.5.2014 jsem si u Alzy koupila tablet Acer Iconia s příslušenstvím adapteru s usb kabelem. 8.10.2014 jsem podala reklamaci na úplnou nefunkčnost tabletu /nešel vůbec spustit/.Reklamace byla uznána,tablet vrácen s vyjádřením servisu, že byl vyměněn vadný usb kabel. Po 6 týdnech, tj.24.11.2014 přestal tablet fungovat stejným způsobem jako poprvé.Reklamace byla převzata,ale 12.12.2014 jsem dostala vyjádření od Alzy, že se reklamace v záruční době neuznává a po vyjádření autorizovaného servisního technika se věc bude řešit jako pozáruční oprava, protože prý jsem používala neoriginální, nekompatibilní adapter a za 867 Kč mi provedou výměnu za originální adapter s usb kabelem.
Poraďte mi prosím jak se mám zachovat, když používaný adapter s usb kabelem je ten, který jsem převzala po záruční opravě?


Produkt

Tablet Acer Iconia A1, produkt NC020c1, sériové č. NTL1CEE00133707B822000


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze, případně vyměnit zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.12.2014 15:14, před 10 lety

Pokud spotřebitel nesouhlasí s vyjádřením servisního technika, doporučujeme jej na tuto skutečnost upozornit. Dále by bylo vhodné doložit, že přímo tento typ byl adaptéru byl spotřebiteli dodán přímo prodávajícím (předešlým reklamačním protokolem). V takovém případě by prodávající odpovídal za tuto vadu. Dále je vhodné upozornit na opakování stejné vady a odlišnost jejího posouzení.

Bude-li prodávající trvat na zamítnutí reklamace, může spotřebitel na reklamační protokol vyslovit svůj nesouhlas s posouzením reklamace a poté se obrátit na soudního znalce (k posouzení otázky, zda závada mohla vzniknout předmětným adaptérem), který se bude zabývat existencí a povahou vady. Vyjde-li znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 14:58, před 10 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.