Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#52391Odmítnutí dodání zboží na adresu.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2021, před 3 lety

Tomáš Svoboda

Znění stížnosti

Řidič odmítl dodat balík do ruky na danou adresu.


Produkt

balík č.DR0427377851U,řidič mob. 730 583 456.


Požadované řešení

Můj mobil je soukromý.Nejsem povinen ho vždy brat a nereaguji na neznámá čísla.Na ostatní mám jasně označený zvonek na brance,s čímžto zatím nikdo neměl problém.Nikdy sem s Vašemi službami neměl bloblém,naopak s Vašim řidičem,který sem jezdí pravidelně jsem velmi spokojen celý roky.
Ps:reakci si vyvoďte sami.
Děkuji za odpověď.
Tomáš Svoboda.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2021 13:51, před 3 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.