Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
20.6.2021 objednána židle na eshopu JENA-nábytek, s.r.o, zboží uvedeno skladem, vybral jsem dopravu a zaplatil
24.6.2021 potvrzení zaplacení zboží z OKAY s.r.o.
Dva měsíce marně čekám buď na zboží nebo vrácení peněz, proběhlo z mé strany několik urgencí - ze strany OKAY s.r.o. vždy jen ujištění, že zboží brzy doručí.
To se zatím nestalo, myslím, že dva měsíce je dost dlouhá doba, aby se věc dala do pořádku cestou dohody.
Doufám, ře se touto cestou domohu svých práv a OKAY s.r.o. splní své závazky.
Barová židle H-48 (bílá/chrom) × 1 Bílá, zaplacená cena 1 249 Kč
Předpokládám okamžité vrácení zaplacené částky nebo dodání zboží
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Dobrý den,
zákazníkovi byl stav věci opakovaně vysvětlen jak prostřednictvím e-mailové komunikace (vše doložitelné). prosíme tedy, aby spotřebitel postupoval v souladu se sdělenými informacemi.
Děkujeme.
Tým OKAY.cz
Děkujeme společnosti za součinnost. Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele a žádáme ho o potvrzení výše uvedeného stanoviska společnosti a případné uzavření stížnosti.
S takovým postupem nesouhlasím, to se termín může posouvat do nekonečna.
Překvapuje mne, že si dodavatel představuje, že budu tiše čekat.
Byl jsem ochoten čekat přes 2 měsíce - do 31.8.2021, toto datum bylo v dřívější korespondenci dodavateli oznámeno emailem.
Navíc zboží bylo při vytvoření objednávky v kategorii skladem.
Jelikož k tomuto termínu nedošlo aní k dodání zboží ani k vrácení peněz,
chci odstoupit od objednávky a peníze vrátit.
Zboží si objednám u seriózního dodavatele.
Dobrý den,
rozhodnutí spotřebitele nás velmi mrzí.
Znovu zmíníme, že zákazníkovi byly hned na začátku vzniku prodlení v termínu dodávky zboží sděleny veškeré možnosti řešení vzniklé situace. Spotřebitel trval na dodání zboží a akceptoval posun termínu dodání. Pokud tedy požaduje storno objednávky, prosíme, aby postupoval v souladu s našimi obchodními podmínkami a informoval nás písemně přímo prostřednictvím kontaktního formuláře https://www.okay.cz/kontakty/?cform=40 nebo na naší zákaznické lince +420 542 425 555 v pracovní době Po - Pá 7:00 - 19:00.
Děkujeme.
Stížnost tedy znovu přeřazujeme na spotřebitele, aby nás mohl informovat o dalším postupu při řešení stížnosti.
Opět mlžení
Opakovaně jsem urgoval a požedoval dodání zboží NEBO vrácení peněz.
Po řadě planých slibů jsem dal písemně termín do 31.8.2021 - to bylo 5.8.2021.
Opět ujištění, že se zboží dodá co nejdříve.
Obojí mohu doložit z mailové komunikace.
Od 5.8.2021 žádná reakce ze strany OKAY - mrtvý brouk.
Věc se začala hýbat po řešení s dTestem.
Jdu na storno objednávky, jsem zklamán s postoji a přístupem OKAY.
Doufám, že se dočkám vrácení peněz, ztracený čas to ale nenahradí.
Dobrý den,
komunikaci můžeme doložit i z naší strany, nicméně obsahuje osobní údaje, které nelze zveřejňovat. V případě rozhodnutí spotřebitele na storno budou peníze vráceny. Záležitost považujeme za uzavřenou a prosíme o její uzavření.
Děkujeme.
Storno z mé strany proběhlo a dodavatel ho potvrdil.
Záležitost z mé strany budu považovat za uzavřenou, až uvidím vrácené peníze.
To se zatím nestalo a doufám, že se to nepotáhne stejně dlouho jako (ne)dodání zboží.
Dodavatel slíbil vrátit finance do 14-ti dnů, tak snad dodrží slovo.
Zatím případ rozhodně uzavírat nebudu.
Dobrý den,
vyplacení peněz proběhlo, prosím o uzavření.
Děkujeme.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji dTestu za pomoc při vyřešení problému s OKAY / JENA-nábytek.
Děkujeme stranám za součinnost a smírné vyřešení sporu.