Společnost


KM1 ROBERT TARCZYKOWSKI

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52403NEDODÁNÍ ZBOŽÍ, NEVRÁCENÍ PENĚZ, NELZE KONTAKTOVAT PRODEJCE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.08.2021, před 3 lety

Nicol Suchánková

Znění stížnosti

Po delší 10-ti dnech, zrušili objednávku. Bez uvedení důvodu a vrácení peněz. Kontaktovat zpětně nelze, e-mail, který je uvedený na jejich stránce, jakoby neexistoval, nelze na něj napsat. A telefonicky, je to taky nemožné.

Nejdřív jsem je několikrát zkoušela kontaktovat emailem, ale když se mi vracel jako neodeslatelný, volala jsem, ale tel. číslo, stále hlásí, že mám poslat SMS. Kontaktovala jsem i přímo polského dodavatele, přes email, jejich polské stránky: krolmajtekpierwszy.pl
Kdy jsem použila pro email Google překladač.


Produkt

OBJEDNACÍ ČÍSLO 69013 ZE DNE 2021-08-05 20:48


Požadované řešení

Alespoň vrácení peněz.
Ale hlavně, zablokování takovéto lživé a podvodné stránky. Aby KrólMajtek.pl , a Kralovstvípradla.cz a Kralovstvopradla.sk nemohlo už dál TAKTO KRÁLOVSKY OKRÁDAT LIDI!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2021 11:14, před 3 lety

Pokud má spotřebitelka na základě smluvního nebo zákonného titulu nárok na vrácení peněz, měl by jí je podnikatel neprodleně vydat. V opačném případě by totiž zadržoval peníze spotřebitele bez právního důvodu a mohl by se tím dopustit bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 12:08, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.