Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po delší 10-ti dnech, zrušili objednávku. Bez uvedení důvodu a vrácení peněz. Kontaktovat zpětně nelze, e-mail, který je uvedený na jejich stránce, jakoby neexistoval, nelze na něj napsat. A telefonicky, je to taky nemožné.
Nejdřív jsem je několikrát zkoušela kontaktovat emailem, ale když se mi vracel jako neodeslatelný, volala jsem, ale tel. číslo, stále hlásí, že mám poslat SMS. Kontaktovala jsem i přímo polského dodavatele, přes email, jejich polské stránky: krolmajtekpierwszy.pl
Kdy jsem použila pro email Google překladač.
OBJEDNACÍ ČÍSLO 69013 ZE DNE 2021-08-05 20:48
Alespoň vrácení peněz.
Ale hlavně, zablokování takovéto lživé a podvodné stránky. Aby KrólMajtek.pl , a Kralovstvípradla.cz a Kralovstvopradla.sk nemohlo už dál TAKTO KRÁLOVSKY OKRÁDAT LIDI!
|
Tweet |
Pokud má spotřebitelka na základě smluvního nebo zákonného titulu nárok na vrácení peněz, měl by jí je podnikatel neprodleně vydat. V opačném případě by totiž zadržoval peníze spotřebitele bez právního důvodu a mohl by se tím dopustit bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.