Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
vyzvedl jsem si objednávku ve vašem MallBoxu, ale po vyzvednutí jsem zjistil hned u mallbaxu roztrženou pásku a zkusil jsem box znovu otevřít ale nešlo to.
V balení chyběl jeden produkt.
číslo objednávky: 131234050
ihned jsem vám to hlásil - (přes web). Na linku jsem volal 19:54 a čekal jsem 10min 20:04 hovor byl sám ukončen.,
Požaduji vrácení peněz za nedodané zboží které v zásilce chybělo.
Jsem věrný klient a toto se stalo poprvé. Škoda, že jste zrušili pobočku v mém městě. Vše jsem si vyzvedával tam.
proto věřím, že mi vrátíte peníze.
Nerad bych měnil konkurenci. Jen přístup callcentra je úžasný.
děkuji
Krahulík
reproduktor
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat - a to kompletně celou objednávku. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Nebyla-li objednávka splněna jen z části, je možné odstoupit jen od této části. To neplatí za předpokladu, že na sebe jednotlivé části objednávky (funkčně) navazují a splnění jen jedné z částí této objednávky nemá pro spotřebitele význam.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Krahulíku,
děkujeme Vám za Váš podnět a velice se omlouváme za komplikace, které nastaly v rámci Vaší objednávkou.
Kontrolovala jsem stav vrácení plateb a již byste je měl mít připsány na svém účtu.
Jako omluvu Vám také kolegové zaslali vhodnou kompenzaci a budeme velice rádi, když nám dáte v budoucnu ještě šanci, abychom Vám mohli ukázat, že to umíme i lépe a jednalo se o ojedinělou situaci.
V případě jakýchkoliv dotazů se na nás neváhejte kdykoliv zpětně obrátit.
Děkujeme a přeji hezký den. S pozdravem, Kristina Draštíková, overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: