Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52411Vrácení peněz za nevyužitý voucher

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2021, před 3 lety

Hana Lišková

Znění stížnosti

Dobrý den, píši v souvislosti s vrácením částky za neuskutečněný zájezd. Zákon uvádí, že pokud zákazník poukaz nevyčerpá do 31. srpna 2021, má nárok na vyplacení 100% hodnoty poukazu do 14 dnů. Proto nechápu že mi byla z poukazu stržena částka 801Kč. Jsem samoživitelka a tato částka pro mne není zanedbatelná. Sami uvádíte na stránkách cestovní kanceláře, že budou vouchery proplaceny v plné výši. Nerada bych ztratila důvěru v tak známou CK.


Požadované řešení

Vrácení plné částky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2021 15:37, před 3 lety

Z popisu spotřebitele není jasné, z jakého důvodu byla částka za voucher snížena. Je tedy vhodné informovat společnost. V případě bezdůvodného stržení této částky by se navíc mohlo jednat o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 an. občanského zákoníku. Z naší praxe nám není znám žádný zákonný důvod, pro který by v této konkrétní situaci mohlo dojít ke snížení.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 15:46, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2022 16:48, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.