Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Chtěl bych Vás upozornit, na Váš neschopný personál. Zaprvé starší řidič s paní řidickou, co nás nabirali v Ústí nad Labem, až do Českých Budějovic a i při cestě zpět (ti samý 2 lidé). Při ceste do Budějovic zapomněli nabrat lidi v Lovosicích a zdrželi nás o 1h. Při ceste zpět jsme na ně museli 1h čekat na benzince v Budějovicích, poté, nás ještě zdržovali výměnou vody na toaletě a upozorňovali nás, že to bude jen 5 min - z čeho bylo dalších 30 min a pak, když si řidič vystoupil a vezla nás jen paní, tak nastalo další zdržení a to, že po několika ujetých km zjistli, že si nepredali klíče a museli na sebe opět čekat. Tato dvojice je naprosto neschopná. A při příjezdu do Chorvatska nás řidiči (Už ne tito 2 zminovani) vyhodili na silnici asi 5 min od hotelu a neřekli nám nic, jako například: kde hotel je ,nebo jestli pro nás někdo přijde a museli jsme si poradit sami.
Za druhé delegatka byla naprosto neschopná. Měl jsem na ni jediný dotaz, který se týkal cesty do Makarske. Ptal jsem se jí jak se tam dostat-řekla, že autobus tam jezdí každých 30min a když jsem se jí zeptal, jestli se tam dá dojít pěšky a jestli by bylo pp cestě peskyndo Makarske něco k vidění jako například obchody restaurace atd. Autobus tam jezdil po 1h a k večeru až po 3h a na otázku cesty do Makarske mi řekla, že nechápe co tím myslím po té jsem ji to ještě 2x zopakoval a stále nechápala otázku jestli po cestě do Makarske uvidím nějaké obchody či restaurace, tak jsem to vzdal.
A za třetí cesta na pláž není 350m!
Jaroslav Svoboda
Č voucheru:222547, Baška Voda ,pension Mediteraneo .
Tímto bych chtěl náhradu škody, za zdržení a zkrácení doby pobytu,kvůli neschopnosti řidičů, za neschopnost delegatky a nepravdivé informace o vzdálenosti k pláži.
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.