Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#52416Strašný

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
31.08.2021, před 3 lety

Nina Kubová

Znění stížnosti

Dobrý den, Vaší společnost již víckrát nevyužiji!!!! Jen problémy, bylo by překvapujíci,kdybyste jednou něco doručili v pořádku a v daný čas!!! Termín doručení má být od 9-11, v 11:45 ještě balík nikde!!!!! Minule mi slečna odmítla vydat balík, protože jsem u sebe neměla hotovost,i přes to, že jsem všude zadala platba kartou, na vic, ani nebyla od Vás, že prý jen pomáhá kamarádovi a ten má čtečku u sebe! Neochota,hrubost,nezodpovědnost!!! Balíky jsou pomačkané a poničené!!!! Nemám k Vaší společnosti slov a jak jsem již napsala,víckrát přes PPL neobjednám!!! ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!!! Těhotné ženské hodíte balík pod nohy, že se nestydíte !!!!!!! Kurýrovi volám,kde je s balíkem, neni schopný do telefonu ani pozdravit a jeho odpověd je ,,No a co jako, sem na cestě” , za tohle si platíme!!! Doveze balík a ještě do něj předemnou kopne!!!!! Neskutečný!!!!! Toto chování budu všude sdílet!!!!!!


Požadované řešení

Nechci žádné řešení, přes Vás už si balík neobjednám!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2021 13:06, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 11:23, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.