Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, Vaší společnost již víckrát nevyužiji!!!! Jen problémy, bylo by překvapujíci,kdybyste jednou něco doručili v pořádku a v daný čas!!! Termín doručení má být od 9-11, v 11:45 ještě balík nikde!!!!! Minule mi slečna odmítla vydat balík, protože jsem u sebe neměla hotovost,i přes to, že jsem všude zadala platba kartou, na vic, ani nebyla od Vás, že prý jen pomáhá kamarádovi a ten má čtečku u sebe! Neochota,hrubost,nezodpovědnost!!! Balíky jsou pomačkané a poničené!!!! Nemám k Vaší společnosti slov a jak jsem již napsala,víckrát přes PPL neobjednám!!! ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!!! Těhotné ženské hodíte balík pod nohy, že se nestydíte !!!!!!! Kurýrovi volám,kde je s balíkem, neni schopný do telefonu ani pozdravit a jeho odpověd je ,,No a co jako, sem na cestě” , za tohle si platíme!!! Doveze balík a ještě do něj předemnou kopne!!!!! Neskutečný!!!!! Toto chování budu všude sdílet!!!!!!
Nechci žádné řešení, přes Vás už si balík neobjednám!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.