Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Znění stížnosti
Podávám stížnost na shora jmenovanou firmu za neoprávněné účtování platby. Bez mého vědomí byla dne 5.8.2021 z mého mobilu odeslána sms zpráva: VYCISTI 192758. Zastavit spam a reklamy na číslo 90309. Okamžitě mi byla u opearátora T-Mobile účtována částka 99 Kč za sms. Z telefonního čísla 90309099 jsem obdržel potvrzení platby pro Silentium s odkazem, kde najdu své přihlašovací údaje. Nikde jsem se nepřihlásil a službu jsem neobjednával. Na internetu jsem zjistil, že takto postižených lidí je spousta. Na stránkách Silentia je odkaz, že pokud s jejich postupem nesouhlasím, mohu napsat na adresu contact@silentium.app a uvedená částka mi bude vrácena. Toto jsem dnešního dne učinil ale žádná odpověď nepřišla
Domnívám se, že je naplněna skutková postata trestného činu neoprávněného obohacování těmito nekalými obchodními praktiky.
Požadované řešení
Požadované řešení
Okamžité zrušení služby a vrácení 99 Kč
Neoprávněně aktivovaná služba na telefonu 604150596
Požadované řešení
Okamžité zrušení služby a vrácení 99 Kč
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.