Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Reklamace trvá téměř dva měsíce. A společnost se vymlouvá na dodavatele.
u kuchyně scházejí držák na sokl a výměna poskrabaneho vykrytu
Oprava
|
Tweet |
Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Nedošlo-li k dohodě týkající se prodloužení této lhůty, může spotřebitel požadovat výměnu vadných častí nebo přiměřenou slevu z kupní ceny, která by mohla pokrýt opravu provedenou odlišným subjektem.
Dobrý den,
v tomto případě šlo o shodu nepříjemných situací, jež nezvainil prodávající. Část reklamace zavinili montážníci a další část dodavatel (resp. výrobce), který nezaevidoval reklamaci. V současné chvíli je již celá záležitost uzvařena vrácením peněz zákazníkovi.
Za nepříjemnosti s montáží a komplikacemi při reklamaci se jménem vedení společnosti SCONTO NÁBYTEK,s.r.o. omlouvám.
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.