Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Balíček mi měl být dodán mezi 30-31.8. domů. Cely dnešek čekám doma, řidič však nikde. Vždy dopisuji do poznámky “prosím volat předem” ale nic! Koukam na sms a e-mail a nic! Koukam na stránky ABOUTYOU, co teda moje zasilka. “Řidič vás nezastihl doma, byla odvezena do parcelshopu. No ještě aby mě zastihl, když tu ani nebyl.. už poněkolikáté!!!! Takže úplně zbytečně budu muset do parcelshopu, úplně zbytečný můj čas a cesta z důvodu velké neochoty řidiče.!
Požadovala bych nové řídiče a slevu, tohle opravdu nejde aby sem k nám nebyli ani jednou schopný priject.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.