Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jezdím každý den do práce směr Beroun a zpět a vlak má pokaždé zpoždění, nemám se jak jinak do práce dostat. V práci mi pozdní příchody neproplatí , tím pádem přicházím každý den o peníze když to spočítám za rok tak je to opravdu směšné a smutné. Mám jediné štěstí že mě kvůli Českým drahám nevyhodili. O tom jak musím každou zimu mrznout na nástupišti a pak jsem z toho nemocná ani nemluvím. Prosím i za ostatní lidi , dělejte s tím už něco! Děkuji
Roční slevu na lítačku pro ty co opravdu pravidelně dojíždějí nebo vyřešení celého problému.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.