Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Asi před 4 týdny jsem si stáhnula aplikaci přes Google play (aplikace v mobilu). Pak jsem jí hned odinstalovala - po spuštění se nic nedělo. Tedy dělo, hned po otevření aplikace mi přišla první sms z čísla 90440 (někdy i 90440099) bylo to 22.8. Jednalo se o objednání nějakého předplatného - jestli souhlasím, mám dát ano. Neřešila jsem to. O pár dní později jsem si všimla, že se mi samo na toto číslo odpovídá ANO. Myslela jsem, že je to vtip, protože ta aplikace se jmenovala vtipné SMS nebo tak nějak.
Dnes koukám na vyúčtování a tam je, že mi za tyto SMS strhli 792Kč za 8 sms! Okamžitě volám Tmobile, ten od toho ale dal ruce pryč. Mám si to prý vyřešit sama. Sms prý zablokuje. Na internetu jsem pak našla, že to udělali i jiným lidem a sms chodí dále. Nevím co mám dělat.
Kromě toho mi každých 30 sekund naskočí nějaké nevyžádané video (i když jsou všechny aplikace vypnuté) a já kvůli tomu nemohu pracovat na mobilu - například volat, když do toho stále hraje hudba.
Jsme v situaci, kdy řešíme každou korunu a teď tohle. Bojím se, že to bude pokračovat. Okradených je prý stovky.
Je možné podat nějakou žalobu? Jak mám peníze dostat zpátky?
Nic jsem si neobjednala, nikam nepsala ani nepotvrdila platbu. Tohle je nezákonné jednání. V sms píšou více info na 844 444 484, ale bojím se tam zavolat, že je to zase jen další podvod na lidi.
Děkuji za pomoc
Veronika
Placené sms které chodí na 732345521 po stažení aplikace z Google play (android) účet vpolackovaa@gmail.com
Prosím o vrácení peněz, byly mi odečteny bez mého souhlasu.
Nic jsem si neobjednala a navíc oo stržení takzvaného předplatného ani nic nedostanete. Dle obsahu sms se jedná například o předplatné 99Kč/týden FNGame, netuším co to je.
žádám tedy o vrácení částky 8*99Kč tedy 792Kč. Děkuji
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
V daném případě se jako nejvhodnější řešení jeví postup skrze reklamaci u banky. V případě, že ta zamítne zpětnou platbu (tzv. chargeback), je možné se také obrátit na finančního arbitra.
Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při platebních transakcích prováděných prostřednictvím elektronického komunikačního zařízení. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost Google Inc. se doposud nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se spotřebiteli. Z toho důvodu nemůže být tato stížnost více řešena skrze tuto službu a bude uzavřena.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.