Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den,
už asi půl roku se potýkám s problémy vašich služeb co se času dojezdu týče. A to v úseku Hrušovany u Brna - Rajhrad. V jízdním řádu máte napsáno že vlak bude (třeba) v 7.24 v Brně ale to obvykle je teprve někde před Modřicemi. A jelikož mi žádná aplikace nepíše žádné omezení nebo něco tak, tak počítám že prostě v tom Brně budu na těch 7.24.
Díky vaším "super" službám, mám ve škole jen samé problémy a nemíním kvůli tomu že je tu někdo neschopný dokopat v Rajhradu bůhví co, jezdit o hodinu dříve. Takže si s tou práci laskavě pohnite nebo upravte jízdní řád.
Díky
změna řádu nebo ukončení omezení
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/