Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si potahy na židle, zaplatila kartou on-line. Dnes přivezli zásilku a chtěli opět zaplatit na dobírku. Zásilka byla poškozena a na 8ks potahů moc malá.
8ks portály na židle
Vracení peněz na účet.
|
Tweet |
Zaplatil-li spotřebitel již jednou za zboží sjednanou kupní cenu, nemá povinnost platit tuto cenu znovu. Pokud by tak přesto učinil, mohlo by se jednat o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 občanského zákoníku na straně společnosti. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.