Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Kupní smlouva 6531429
Dne 26.8. jsem si za základě akční nabídky objednala polici s tím, že je na skladě. Následně jsem dostala platební údaje a sdělení, že zboží na skladě není.
I přesto jsem zboží zaplatila a očekávala brzké dodání. Od 26.8. nemám žádnou informaci o dodávce a na mé dotazy na veškeré dostupné adresy i přes urgence nikdo neodpovídá. Dnes jsem dostala fakturu, nicméně žádná zmínka o dodávce.
Považuji toto jednání za ,mírně řečeno , velice nesolidní.
Alena Bultassová
Prosím o sdělení, jak je možné, že není schopen nikdo odpovědět.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
zboží jste objednala prostřednictvím e-shopu dne 26.8. (čt) s platbou převodem, na základě toho Vám přišel automatický transakční e-mail, že zboží není skladem + platební údaje. Platba nám dorazila v pondělí 30.8., zboží od nás odešlo dnes spolu s fakturou, kterou jste obdržela - faktura Vám patrně přišla dříve než SMS od přepravce. Zboží tedy obdržíte 5 pracovních dnů od objednávky, což splňuje to, co uvádíme na webu jako dobu sjednanou pro vyřízení objednávky.
S pozdravem
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: měla jsem dvě otázky
1/ proč je inzerováno zboží které na skladě není, jako že je - nezodpovězeno
2/ prč nikdo nereaguje na dotazy- nezodpovězeno