Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení, dne 10.12. mi měl být dodán balík do ruky, shodou okolností od vaší firmy D-test. Mailem mi ovšem přišla zpráva, že jsem nebyl k zastižení na adrese. Můžu si tedy balík vyzvednout do 17. 12. na poště Dobiášova 1008, Liberec 6, 460 06. Ale v tuto dobu, kdy avizovali přivezení balíku jsem byl doma s manželkou. Včera mi přišla do schránky výzva, jestli si balík do daného dne nevyzvednu, bude zaslán zpět odesílateli. Tzn. vaší firmě D-test. Ovšem jako důvod nedoručení byla tentokrát neprůjezdnost k domu. Předpokládám, že automobil pošty nemusí s balíčkem o hmotnosti 0,192 kg. zastavit až před dveřmi paneláku. Před domem jsou dvě velká a v každé době přístupná parkoviště. Na těchto parkovištích se nic neopravuje a taktéž silnice Dobiášova je volná, Jezdí zde městská hromadná doprava a to bez omezení. Myslím, že pracovník pošty pan J. K., který je uveden jako doručovatel, si jen zjednodušil práci. Jde o to, že vaše firma D-test určitě zaplatila vyšší částku za balík do ruky. A já opravdu teď nejsem schopen si pro něj na poštu zajít.
Takže bohužel budu muset váš balíček oželet. Píšu vám to z toho důvodu, že šlendrián ze strany pošty, jak jsem se z vašich stránek dozvěděl, je až příliš častý. Hezký den přeje Jan Drozd.
Možná, jak píšete vpravo v návodu, že celá stížnost opravdu vyjde do ztracena. Ale jde o vaši zásilku a tak je to také trochu vaše věc. J.D.
|
Tweet |
Podáním zásilky vzniká podniku závazek dodat zásilku adresátovi případně jinému příjemci nejpozději následující pracovní den po dni podání. Tato lhůta se považuje za dodrženou i v případech, že podnik v této lhůtě učiní u adresáta neúspěšný pokus o dodání zásilky, vyzve adresáta k převzetí zásilky u příslušné pošty nebo zásilku v této lhůtě k převzetí u příslušné pošty připraví. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel skutečně nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, je možné kromě podání stížnosti přímo České poště podat současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Nebyla-li služba zaviněním podniku uskutečněna, vrátí podnik cenu zaplacenou za službu. Prokáže-li se, že zaviněním podniku nebyla dodržena závazná doba dodání, podnik z uhrazené ceny vrátí částku podle ceníku platného v den podání zásilky.
Spotřebiteli děkujeme za upozornění. Má-li k dispozici číslo zásilky, děkujeme za jeho zaslání na vasestiznosti@dtest.cz. Situaci budeme jako odesílatel řešit.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.