Společnost


Rumble corp. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:95
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#52455Nedodané zboží, které bylo vyfakturováno

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2021, před 3 lety

Jaroslava Effenbergová

Znění stížnosti

Objednala jsem si přes internetový obchod Meek elektrickou ruční pilku BRENCHIE s baterií a řetězem za částku 990,- Kč + náhradní baterii pro uvedenou pilku za 490,- kč + náhradní řetěz za 390,- Kč.
Byla mi doručena poze pilka s příslušenstvím tj. řetězem a baterií s nabíječkou, ale náhradní řetěz a baterie nebyla součástí balení.
Zřejmě došlo k nedopatření. Krabice byla přelepena obyč. průhlednou páskou. nebyla poškozena, ale také by nebyl problém ji odstranit a přelepit znovu. Mám vše vyfoceno.
Toto zboží bylo fakturováno Vaší společností Rumble corp s.r.o. pod
č. faktury 32113348. č. objednávky: 27431
Žádám o nápravu a sdělení jak postupovat.
Děkuji za zprávu. Jaroslava Effenbergová


Produkt

U objednávky č. 27431 chyběl náhradní řetěz a baterie


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2021 09:10, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak prodávající neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Bylo-li plněno částečně, lze odstoupit od té části plnění, která nebyla dodána.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci ve formě doporučeného dopisu. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.11.2021 19:50, před 3 lety

Dobrý den,
na doručení zásilky máme dle obchodních podmínek až 90 dnů. Pokud máte objednávku na více zboží dojde vám každý v jiné zásilce. Věříme že vám zboží dorazí co v nejkratším termínu. Děkujeme za trpělivost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 14:50, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.2.2022 14:53, před 3 lety


Jaroslava Effenbergová

Hodnocení:

Komentář: děkuji za pomoc. jarka effenbergová

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
16.2.2022 15:14, před 3 lety

S ohledem na výše uvedené vyjádření spotřebitelky stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.