Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den.. Nebylo mi doručeno objednané zboží údajně z duvodu nenalezeni adresy..viz kopie emailu od Vas..Dne čt 2. 9. 2021 12:05 uživatel MALL.CZ
Skrýt citovaný text
MALL.CZ
EET účtenka
Mrzí nás, že vám nákup u nás nevyšel. V příloze vám posíláme elektronickou účtenku ke stornované objednávce... K tomuto chci dodat, ze jsem jiz nekolikrat u Vas nakupovala a vzdy zboží bylo doručeno na uvedenou adresu -bez problémů..zobrazí se při zadání na každé mapě i s navigaci ..a proto se mi jeví zdůvodnění zrušení zásilky zcela nepravděpodobne .. Z tohoto důvodu Vas žádám o znovu zaslání me objednávky nebot tato karta SIM jiz neni v nabídce a tudíž není možno ji znovu objednat..coz je pro me vazne velký problém.
Predem dekuji za pochopeni a kladné vyřízení me záležitosti. Prosim Informujte me na tel.c 721***409. Dekuji
Petříčková Jana... Detallisme k objednávce jsou uvedeny v email poště..
..
Prosim o znovu doručení karty sim -volání, sms a inter za 25Kč na den..na adresu Chocholouškova 6 Praha 8 18000..Tuto kartu jsem řádně objednala .. Dekuji .. PETŘÍČKOVÁ Jana
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Stornovat objednávku lze pouze na základě smluvního nebo zákonného důvodu, nenalezení adresy ovšem důvodem pro stornování objednávky není. Spotřebitelka může trvat na dodání. V případě, že prodejce požadované zboží nedodá, může stornovat objednávku (odstoupit od smlouvy) spotřebitelka.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr
Vážená paní Petříčková,
mrzí nás nepříjemnosti s Vaší objednávkou.
Abychom mohli Váš požadavek náležitě vyřídit, poprosím Vás o zaslání čísla Vaší objednávky či faktury na email overeno@mall.cz . Následně Vás budeme informovat ohledně možností řešení a pevně věřím, že bude reklamace vyřízena k Vaší spokojenosti.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem, Kristina Draštíková, MALL.CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.