Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V létě jsem obdržel od společnosti balíček -souprava na holení, který jsem řádně uhradil a dále si nic neobjednal. Proto, když mi byl doručen další, odmítl jsem ho a vrátil zpět. po čase mi přišla upomínka, ptal jsem se na poště a bylo mi sděleno, že zásilku odmítli vzít zpět. Mě se nic také nevrátilo a opět mi přišla upomínka, tentokrát i s penálema a poštovným. Zboží je navíc hrozný šunt.
Matrix regular.
Okamžité storno upomínky a aby mi už jednou provždy dali pokoj. Děkuji, P. Jandík.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti se jedná o tzv. předplatné. Je-li si spotřebitel jistý, že v hovoru zaznělo pouze, že si objednává jeden konkrétní výrobek za stanovenou cenu poštovného, jednalo by se o nevyžádané plnění. Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.
Pokud by společnost uplatňovala pohledávku u soudu, musela by prokázat, že mezi subjekty bylo sjednáno, jaké zboží a za jakou cenu bude pravidelně dodáváno. Pokud si však spotřebitel není jistý obsahem hovoru, doporučujeme z důvodu předběžné opatrnosti částku uhradit a zaslat společnosti doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky na adresu P.O. Boxu. Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontaktovat. Stížnost jsme z tohoto důvodu nuceni uzavřít. Má-li spotřebitel další otázky týkající se doporučení vhodného postupu, může kontaktovat naši poradenskou linku na telefonním čísle 299 149 009.