Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ani po opakovaných urgencí a vyplnění formuláře Žádost o odstoupení od kupní smlouvy (vrácení zboží ve 14 denní zákoné lhůtě) nereagují. Pokaždé přijde pouze automaticky generovaný e-mail, že budou zákazníka kontaktovat do 3 pracovních dnů, ale kontakt žádný.
Zaslání zboží proběhlo obratem, komunikace po e-mailu bezproblémová, avšak po zaplacení a doručení firma dělá mrtvého brouka.
POdle hodnocení na Google + Seznamu je toto standardní postup. Jeden z recenzentů uvádí, že zboží odeslal zpět i přesto, že jej nikdo nekontaktoval, ale dnes nemá ani zboží ani peníze...
Nákup plynového zářiče "MEVA ETNA zahradní topidlo s kolečky pro snadné přemisťování, černá TZ02001-C" v ceně 3.890,-Kč
kladné vyřízení žádosti o odstoupení od kupní smlouvy
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci.
Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nereaguje-li společnost na dotazy spotřebitele, lze zaslat zboží na adresu sídla společnosti, dle obchodního rejstříku. V případě, že se zboží spotřebiteli vrátí, je třeba uchovat dokumenty, prokazující, že se spotřebitel pokoušel svou povinnost splnit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.