Společnost


NanoTrend s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5247Neposkytnutí zaplacené služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2014, před 10 lety

Rudolf Vláčil

Znění stížnosti

Dne 3.4.1014 jsem bankovním převodem uhradil 650,- Kč na termovizní měření úniku tepla (mohu doložit). Vzhledem k tomu, že nebyly vhodné podmínky pro provedení měření obdržel jsem voucher (mohu doložit) s tím, že měření bude provedeno ke konci roku 2014 až venkovní teploty klesnou na potřebnou úroveň. Protože se mi firma neozvala, pokoušel jsem se ji kontaktovat sám, ale bezvýsledně. Kontaktní telefon 511444350 ze stránek firmy hlásí, že byl odpojen, při pokusu kontaktovat firmu e-mailem na adrese eunik@nanotrend.cz se mi 9.12.2014 vrátilo, že zprávu nelze doručit. Na internetu lze nalézt informace o dalších stížnostech na tuto firmu, včetně o informaci o insolvenci.


Produkt

Měření úniku tepla termovizí.


Požadované řešení

Vrácení peněz, nebo provedení zaplacené služby. Případné zapojení se do hromadné žaloby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2014 19:06, před 10 lety

Pokud bylo sjednáno datum, kdy měla společnost službu provést, ocitla se společnost nesplněním své povinnosti v tomto čase v prodlení. Nebyl-li čas mezi stranami ujednán, mohl spotřebitel požadovat plnění ihned a poskytovatel služby je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. V tomto případě se tak dle dostupných informací nestalo.

Co se týká prodlení společnosti s poskytnutím služby, spotřebitel může od smlouvy odstoupit za podmínek uvedených v § 1978 občanského zákoníku. Zakládá-li prodlení jedné ze smluvních stran nepodstatné porušení její smluvní povinnosti, může druhá strana od smlouvy odstoupit poté, co prodlévající strana svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí druhá strana poskytla výslovně nebo mlčky. Oznámí-li věřitel dlužníkovi, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li společnost na e-maily, doporučujeme písemnou komunikaci. Projev vůle, který je učiněn vůči nepřítomné osobě, působí až od okamžiku, kdy jí dojde. U poštovní přepravy na rozdíl od elektronické komunikace platí fikce doručení, i když si adresát poštu nepřevezme. Zásliku doporučujeme zasílat doporučeně, nejlépe s dodejkou.

Je-li poškozených více, doporučujeme zvážit podání trestního oznámení. Insolveční řízení momentálně neprobíhá, ale doporučujeme spotřebiteli insolveční rejstřík sledovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 14:06, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se nám se společností nepodařilo navázat kontakt, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Vzhledem k počtu stížností doporučujeme zvážit podání trestního oznámení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.