Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Z Ostravy do Prahy bez servisu. V tu dobu bych byl rád i za mrkev nebo seno, ale super je, že dali aspoň vodu. V kupé jsme chtěli intimčo,ale přišla tu nějaká banda ztroskotanců, i přesto, že jsem tu vytvořil trošku nedýchatelnou atmosféru. Žádné závěsy v kupé, takže se člověk neměl jak odlehčit a uvolnit. Připadal jsem si jak v židovské business třídě. To už pak člověk uvažuje, že zpátky to veme pěšo.
Pecka
|
Tweet |
Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.