Společnost


Silentium

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#52482Neoprávněné účtování platby - firmou Silentium

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.09.2021, před 3 lety

Bohumila Bažantová

Znění stížnosti

Podávám stížnost na shora jmenovanou firmu za neoprávněné účtování platby. Bez mého vědomí byla dne 20.8.2021 z mého mobilu 602433584 odeslána sms zpráva: VYCISTI 335987. Zastavit spam a reklamy na číslo 90309. Okamžitě mi byla u opearátora O2 účtována částka 99 Kč za sms. Z telefonního čísla 90309099 jsem obdržela potvrzení platby pro Silentium s odkazem, kde najdu své přihlašovací údaje. Nikde jsem se nepřihlásila a službu jsem neobjednávala. Na internetu jsem zjistila, že takto postižených lidí je více.
Domnívám se, že je naplněna skutková postata trestného činu neoprávněného obohacování těmito nekalými obchodními praktikami.

Požadované řešení

Požadované řešení
Okamžité zrušení služby a vrácení 99 Kč


Požadované řešení

Okamžité zrušení služby a vrácení 99 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2021 11:50, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 12:50, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.