Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
28.8.2021 jsem chtěl přejít od společnosti ke společnosti Vodafone,
na poslední chvíli, ale jíž když byl zahájen přenos čísla, mě váš kolega z O2 prodejny Anděl přemluvil a zanechal jsem si tarif u vás.
Bylo mi řečeno, že přenos čísla řešit nemusím, že je vše pozastaveno.
Bohužel nebylo, číslo bylo přeneseno a já musel od Vodafonu přenášet číslo zpět - což znamená že budu muset uhradit částečně tarif u společnosti Vodafone.
V tuto chvíli jsem řešil již věc s vaším operátorem - Lukáš H. - který mi nabídl, jelikož mi byli odpojeny všechny služby, dočasné číslo které mi bude fungovat, pouze mi stačí si dojít na prodejnu, než se mi číslo převede.
Proto jsem druhý den přišel do O2 prodejny, kde mi byla vydána nová esim, kterou budu muset zaplatit,
a dáno číslo na Vaši linku (800020202) ať jsi nahlásím číslo e-sim u vašich guru. Přijde mi velmi profesionální, když zástupce pobočky odkáže zákazníka na infolinku.
Tato možnost ale neexistuje ani nelze uskutečnit, takže nechápu proč mi pan H. lhal.
Dnes odpoledne jsem byl znova na prodejně, kde mi bylo sděleno že nemůžu dělat nic do té doby než se mi číslo nepřevede zpět.
Takže jsem již 3 den bez služeb za které budu muset platit
.
Dále mám v O2 samoobsluze zřízené 2 tarify,
které měli být v balíčku dohromady s internetem - internet jsem si zřídit nemohl, jelikož se mi nikdo nemohl dovolat, o čemž jsem ani nevěděl.
Podle mých hrubých výpočtů mi přijde faktura na cca 4000kč za služby, které nemám.
Od 28.8.2021 do 5.9.2021 jsem podle historie provedl 22 komunikací s vaší společností a nikdo mi nepomohl, stále jsem byl odkazován na další den.
Rád bych proto vaše vyjádření k situaci a jak se bude řešit.
V tuto chvíli ale pouze na mém emailu,jelikož mám všechny služby neaktivní a nevím jak dlouho ještě budou.
Děkuji za vyjádření
David Beneš
O2 Spolu
Vyjádření k situaci a kompenzaci za nefungující služby a důvod proč mám u společnosti O2 nadále setrvat.
|
Tweet |
Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, pokud nejde o zjevný exces.
Spotřebitel má tedy právo po prodejci požadovat to, co mu zaměstnanec prodejce slíbil [§ 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku]. Jestliže spotřebiteli vznikly vinou zaměstnance podnikatele zvýšené náklady, má podle nás právo tyto náklady požadovat po prodávajícím pomocí reklamace vyúčtování.
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den pane Beneši,
uvedený případ již prověřovali specialisté pod číslem O2NXVT3P a poskytli Vám naše vyjádření.
Za způsobené nepříjemnosti se velice omlouváme.
Jakub Kreuziger
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.