Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobry den, kolem 15tyho srpna jsme si objednali od O2 domaci TV a internet na adresu Praha, Vinohradska **. Obchodak nas v telefonu ujistil o rychlem a bezproblemovem vybaveni a instalaci. Zduraznoval jsem mu a poprosil ho, ze kvuli praci na homeoffice to potrebuju nutne rychle vyresit. Prvni nemile prekvapeni prisĺo ve chvili, kdyz nam prisel termin navstevy technika na 3.9.2021, coz je vice jak dva tydny po objednani. No nic, rekli jsme si a objednali jsme si zatim mobilni internet. Druhe nemile prekvapeni prislo v den instalace, kdyz nam 5 minut pred prichodem volal technik, jestli mame pristup k telefonni centrale, ktera je umistnena na Balbinove ulici. O tomhle kroku, ze mame zabezpecit pristup na nejakou centralu nas nikdo dopredu neinformoval a samozrejme dopadlo to tak, ze vzhledem k tomu ze byl patek, nikdo pristup k centrale neotevrel. Bylo nam tedy oznameno, ze o pristim terminu nas bude informovat technicky dispecink, ale ze driv jak o tyden to nebude.
Vnimame to jako vysoce neprofesionalni pristup zamestnancu O2, kteri nas vubec o nicem takovem neinformovali. Diky neprofesionalite obchodaku z O2, servisni firma zbytecne sla na instalaci, zatim mohla klidne vyresit nekoho jineho. Byli by jsme radi, kdybychom mohli mit objednane sluzby, protoze si nejsme vedomi nijake chyby, kterou by jsme udelali.
S pozdravem
Janka Michalek a Juraj Kollar
TV a internet O2
Radi bychom aby v pondeli 6.9.2021 prisla servisni firma opet na instalaci a nainstalovala nam objednane sluzby.
Dekuju.
|
Tweet |
Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku jednání zaměstnance zavazuje podnikatele, pokud nejde o zjevný exces. Jednání obchodního zástupce tedy podnikatele zavazuje. Vzhledem k tomu, že podle popisu spotřebitele slíbil "rychlé a bezproblémové vybavení a instalaci", přičemž první kontakt s technikem přišel až více než dva týdny po objednání(a poté následovaly další prodlevy), domníváme se, že došlo k porušení slíbené povinnosti podnikatele.
Spotřebitel má tedy právo po prodejci požadovat to, co mu zaměstnanec prodejce slíbil [§ 3 odst. 2 písm. d) občanského zákoníku]. Jestliže spotřebiteli vznikly vinou zaměstnance podnikatele zvýšené náklady, má podle nás právo tyto náklady požadovat po prodávajícím pomocí reklamace vyúčtování.
Jestliže společnost jedná neprofesionálně u instalace služby, přičemž by v tomto oboru měla být profesionální, jde to podle § 5 občanského zákoníku k její tíži, což znamená, že spotřebitel může požadovat náhradu škody a zbytečně vynaložených nákladů (náklady na mobilní internet).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Hezký den,
mrzí mě, že došlo ke zdržení při instalaci a nebyl přístup k rozvaděči. Bohužel jsme tento dTest dostali až nyní a nemohli jsme vám dříve reagovat.
Jestli není situace stále dořešena, prosím o doplnění čísla objednávky + IČO, zde do sekce neveřejného údaje a rádi to prověříme.
Za způsobené komplikace se omlouváme.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.