Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#5249Neuznaná - záruka rychlosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2014, před 10 lety

Filip Koutný

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dnes 13.12.2014 kolem 10:25 jsem jsem šel na informace v Kauflandu Blansko požádat o vyplacení částky 30 kč jako nedodržení záruky rychlosti, kterou Kaufland garantuje. Paní co tam byla, mi ji odmítla dát s tím, že jedou všechny pokladny a nebrala v potaz můj argument, že poslední pokladna byla spuštěna až poté, co jsem zaplatil a vystál téměř desetiminutovou frontu (též zde byl problém s pokladní, která se nejspíš zaučovala na pokladně 9 a tím všechny velice zdržela, ale proto je tu záruka rychlosti). Nicméně nejen, že paní mi odmítla částku vyplatit, ale dokonce odmítala srovnat čas na účtu s časem, kdy byla pokladna spuštěna. Chovala se velice arogantně až sprostě. A na argument, že vznesu stížnost, mne poslala (slušně řečeno pryč).


Požadované řešení

Pokud bych se měl vyjádřit k řešení problému tak jsou dvě možnosti, buďto by měl Kaufland zrušit záruku rychlosti. Protože pokud ji odmítá vyplácet je to klamná reklama. A v každé případě by měl vést disciplinární řízení proti své zaměstnankyni která v době 13.12.2014 10:25-10:40 pracovala na informacích v Blansko. Doufám, že až příště půjdu nakoupit, již ji tam neuvidím. Protože její přístup by měl být pro Kaufland reprezentativní a to rozhodně není. Pokud budu nespokojen s řešením problému (nebude řešen) otisknu o tom článek v Blanenských novinách.
Doufám, že vaše reakce bude adekvátní.

Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.1.2015 12:51, před 10 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Nikde není přesně stanoveno, jak by se zaměstnanci měli k zákazníkům chovat. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud společnost nabízí tuto výhodu pro své zákazníky, je její dobrou vizitkou stanovení tranparentních podmínek a jejich dodržování.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.1.2015 19:26, před 10 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 10:37, před 10 lety

Společnost nám sdělila, že spotřebitel nevyužil nabízené možnosti kontaktovat společnost přímo. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.