Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52493Dřívější odjezd

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2021, před 3 lety

Alena Krupičková

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 6.9.2021 autobus 626 měl ze zastávky v Dobrovízi odjet v 6:59. Všichni, kteří každý den jezdí tam stali a autobus nikde. Aplikace ukazovala, že je již mezi Hostouní a Dolany. Musel tedy minimálně o 4 minuty jet dříve. Takto se dítě opravdu včas do školy nedostane, když další jede až po 7:30. Jízdní řády musel navrhovat někdo, kdo asi neměl nikdy doma školáka. Školy většinou začínají v 8:00, takže bus před 7 hodinou a poté až 7:30 postrádají logiku!!!!!
Přeji hezký den a začátek týdne alespoň pro někoho.
Krupičková


Produkt

Nevyhovující spoj


Požadované řešení

Autobus s časem odjezdu cca 7:15, aby se školáci nemuseli "potulovat" než je vpustí do školy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2021 10:37, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 12:26, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.