Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den. Dne 6.9.2021 autobus 626 měl ze zastávky v Dobrovízi odjet v 6:59. Všichni, kteří každý den jezdí tam stali a autobus nikde. Aplikace ukazovala, že je již mezi Hostouní a Dolany. Musel tedy minimálně o 4 minuty jet dříve. Takto se dítě opravdu včas do školy nedostane, když další jede až po 7:30. Jízdní řády musel navrhovat někdo, kdo asi neměl nikdy doma školáka. Školy většinou začínají v 8:00, takže bus před 7 hodinou a poté až 7:30 postrádají logiku!!!!!
Přeji hezký den a začátek týdne alespoň pro někoho.
Krupičková
Nevyhovující spoj
Autobus s časem odjezdu cca 7:15, aby se školáci nemuseli "potulovat" než je vpustí do školy.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.