Společnost


Fidemia Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#52495GR 10x 2 kusy červená a modra

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2021, před 3 lety

Romana Trněná

Znění stížnosti

Stížnost č. 2, přes veškerá upozornění, že nebudeme doma přivezeny reklamované motorky v pátek, když jsem pracovnici reklamací upozornila, že to nemá kdo přebrat řekla, že to nevadí, že je dopravce zase pošle zpět.
Přišlo v pátek ráno když jsme byli ve dveřích tak jsme je nakonec přebrali a zkontrolovali pouze, že reklamovaný motor je vyměněn, ale další nahlášené závady ne. Tak jsem to firmě ještě v pátek napsala a ta mi odpověděla, že co bych chtěla, že mojí reklamaci vyřídili přednostně a co vlastně chvi.
tak nevím byla to chyba firmy, že nám dodali motorky se špatným motorem, tudíž se měli snažit to rychle napravit a ne nám ještě zdůraznit, že na reklamaci mají 30 dní. Motorky byli zabalené pouze v potravinové folii a tudíž má jedna odřenou tyč. Motorky jsme konečně mohli vyzkoušet a jaké nás čekalo překvapení, červená motorka jede maximálně 20 km v hodině v návodu je uvedeno až 50km/n a nefunguje přepínač rychlosti na třetí stupeň, nesvítí zadní světlo a šroub na objímce řídítek je čím dál tím volnější, tachometr pořád ukazuje 20 km/h i když stejná koloběžka jede s ní současně a ukazuje 28 km/h.
Modrá koloběžka dosáhla maximální rychlosti na rovině bez větru a s plně nabitými oběma bateriemi 40 aha rychlosti 38 km /h. S motorkami nebyli dodány správné návody ty jsme si našli na internetu, ale k našemu typu přesný neexistuje. Nejlepší na tom je, že musíme koloběžku zase poslat zpátky k reklamaci, tak nevím kolikrát to ještě musíme absolvovat jak budou tyto zcela nové stroje za chvíli vypadat.


Požadované řešení

Už nevíme jak to vyřešit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2021 12:04, před 3 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě.

V případě, že dojde k pouze k formálnímu vyřízení reklamace, to znamená, že nedojde k faktickému opravení vady, jedná se o podstatné porušení povinností prodejce, a spotřebitel tak má možnost odstoupit od smlouvy.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Prodávající je dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti. Nemá-li výrobek přiložen návod v českém jazyce, jedná se zásadně o vadu ve smyslu § 2161 odst. 1 písm. e) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Spotřebitel může v takové situaci uplatnit práva z vadného plnění (§ 2169 občanského zákoníku).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 14:57, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 15:25, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.