Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ráda bych podala stížnost na firmu Mobile-Maestro, která mi za minulý měsíc naúčtoval částku 99,--Kč od 27.8.2021 do konce měsíce, za služby, které ani nevím, jaké jsou. Podotýkám, že služby jsem si nevyžádala, ani je nechci, na sms s potvrzením - z jejich strany - poskytnutí služby je sice nějaká adresa na odhlášení služby, ale nefunguje, podobně jako jejich telefonní číslo 255 786 515, kde se sice ozve automatický operátor, ale přepojit na nabízenou osobu nelze. Jednoduše to nefunguje. FIrmě jsem napsala e-mail, nyní čekám na vyřízení.
Nemám tušení, nevím, o jako službu se jedná - něco přes internet
Požaduji OKAMŽITÉ ZRUŠENÍ nevyžádané - a mně neznámé - složby, vrácení částky vyžádané přes operátora za měsíc srpen.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.