Společnost


Mobile-Maestro

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#52496Agresivní obchodní praktiky a neoprávněně naúčtovaný poplatek třetí stranou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2021, před 3 lety

Zuzana Korecká

Znění stížnosti

Dobrý den,

ráda bych podala stížnost na firmu Mobile-Maestro, která mi za minulý měsíc naúčtoval částku 99,--Kč od 27.8.2021 do konce měsíce, za služby, které ani nevím, jaké jsou. Podotýkám, že služby jsem si nevyžádala, ani je nechci, na sms s potvrzením - z jejich strany - poskytnutí služby je sice nějaká adresa na odhlášení služby, ale nefunguje, podobně jako jejich telefonní číslo 255 786 515, kde se sice ozve automatický operátor, ale přepojit na nabízenou osobu nelze. Jednoduše to nefunguje. FIrmě jsem napsala e-mail, nyní čekám na vyřízení.


Produkt

Nemám tušení, nevím, o jako službu se jedná - něco přes internet


Požadované řešení

Požaduji OKAMŽITÉ ZRUŠENÍ nevyžádané - a mně neznámé - složby, vrácení částky vyžádané přes operátora za měsíc srpen.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2021 09:28, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitelka by v takovém případě mohla žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná pravděpodobně o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitelka taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2021 12:23, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.