Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V rámci marketingové kampaně na přilákání nových zákazníků
mBank bonus 1 500 Kč mBank shromažďuje osobní údaje o potenciálních zákaznících (minimálně dva dokumenty, Rč a telefonní číslo) a poté automaticky bez vysvětlení odmítá otevření účtu, a to doslova hned následující pracovní den.
Vzhledem k tomu, že mám několik účtů v jiných bankách a také nemám žádnou negativní úvěrovou historii, je toto rozhodnutí divné a samotná marketingová kampaň má skutečný cíl použít nepoctivý způsob shromažďování databáze osobních údajů.
pro mBANK
Tímto dopisem vyjadřuji svůj nesouhlas se zpracováním mých osobních údajů a požaduji, abyste je okamžitě vymazali. Rovněž zakazuji vám, vašim partnerům a třetím stranám s vámi spojeným jejich zpracování.
mBank bonus 1 500 Kč PROMO leto
Vyjadřuji svůj nesouhlas se zpracováním mých osobních údajů a požaduji, abyste je okamžitě vymazali. Rovněž zakazuji vám, vašim partnerům a třetím stranám s vámi spojeným jejich zpracování.
|
Tweet |
V tomto případě spotřebitel může písemně vyjádřil nesouhlas s evidencí údajů o své osobě v registru provozovaném společností dle § 20z odst. 9 zákona o ochraně spotřebitele.
Provozovatel v takovém případě bez zbytečného odkladu odstraní z registru všechny záznamy, které se spotřebitele týkají, a učiní opatření směřující k tomu, aby další záznamy týkající se téhož spotřebitele nemohly být zapsány.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.