Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#52501Nepoctivý způsob shromažďování databáze osobních údajů.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2021, před 3 lety

Dmitiri Osipov

Znění stížnosti

V rámci marketingové kampaně na přilákání nových zákazníků
mBank bonus 1 500 Kč mBank shromažďuje osobní údaje o potenciálních zákaznících (minimálně dva dokumenty, Rč a telefonní číslo) a poté automaticky bez vysvětlení odmítá otevření účtu, a to doslova hned následující pracovní den.

Vzhledem k tomu, že mám několik účtů v jiných bankách a také nemám žádnou negativní úvěrovou historii, je toto rozhodnutí divné a samotná marketingová kampaň má skutečný cíl použít nepoctivý způsob shromažďování databáze osobních údajů.

pro mBANK
Tímto dopisem vyjadřuji svůj nesouhlas se zpracováním mých osobních údajů a požaduji, abyste je okamžitě vymazali. Rovněž zakazuji vám, vašim partnerům a třetím stranám s vámi spojeným jejich zpracování.


Produkt

mBank bonus 1 500 Kč PROMO leto


Požadované řešení

Vyjadřuji svůj nesouhlas se zpracováním mých osobních údajů a požaduji, abyste je okamžitě vymazali. Rovněž zakazuji vám, vašim partnerům a třetím stranám s vámi spojeným jejich zpracování.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2021 12:13, před 3 lety

V tomto případě spotřebitel může písemně vyjádřil nesouhlas s evidencí údajů o své osobě v registru provozovaném společností dle § 20z odst. 9 zákona o ochraně spotřebitele.

Provozovatel v takovém případě bez zbytečného odkladu odstraní z registru všechny záznamy, které se spotřebitele týkají, a učiní opatření směřující k tomu, aby další záznamy týkající se téhož spotřebitele nemohly být zapsány.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.12.2021 15:28, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 15:52, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.