Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 17.6. jsem na e-shopu OKAY provedla a zaplatila objednávku č. 992***0991, dvě dětské postele s termínem dodání 4-6 týdnů. Po sedmi týdnech od objednávky, kdy jsme stále neměli postele doma jsem zavolala na zákaznickou linku, kde mi bylo oznámeno, že se termín změnil na 10 týdnů, aniž by mě někdo informoval. Dnes je to téměř 12 týdnů, postele jsou již od 22.8. připravovány k expedici, ale nikdo mi není schopen říct, kdy budou doručeny. Telefonátů proběhlo spoustu, ale bez jasného výsledku. Nechci stornovat objednávku a dělat ji jinde, protože nechci, aby mé dvouleté děti museli např. další měsíc spát na zemi, jako do teď.
Dětská postel Tommy 80x160, borovice bílá, ÚP, bez matrace, kat.č. 909-1166/002
Přesná informace o termínu doručení a finanční kompenzace za prodlení.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
V případě, že prodávající nedodá objednané zboží v ujednaném termínu, dojde tím k porušení smluvní povinnosti, a poškozená strana (spotřebitel) může po prodávajícím požadovat náhradu škody. V tomto případě by ovšem škoda byla velice složitě vyčíslitelná a s velkými obtížemi by se prokazovala.
Nenasvědčuje-li nic tomu, že by v blízké době mělo dojít k doručení (a vzhledem k délce prodlení), je na zvážení spotřebitele, zda nevyužít práva na odstoupení od smlouvy.
Dobrý den,
obě postele evidujeme jako doručené a zákazníkem převzaté ze dne 13.09.2021, tedy ještě před podáním této stížnosti. Zákazníkovi navíc byla vyplacena kompenzace za posun termínu dodání, prosíme tedy o upřesnění a kontrolu ze strany zákazníka a uzavření stížnosti.
Děkujeme.
Tým OKAY.
Děkujeme společnosti za součinnost a žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného, popř. rovnou o uzavření stížnosti. Za tímto účelem na něj stížnost přeřazujeme.
Hodnocení:
Děkujeme stranám za součinnost a stížnost uzavíráme s dosažením smíru.