Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V srpnu 2020 jsem zakoupil u společnosti Mototechna Group s.r.o., vozidlo Opel Insignia s nájezdem 37000 km, stále nové vozidlo. Bylo mi dáno k podepsání pojištění Carlife Garance od společností DEFEND INSURANCE s.r.o., pojištění mechanických závad a částí vozu, které nejsou kryty povinným ručením, havarijním poj., atd., za částku 27.000,- Kč a byl jsem ubezpecen, že se již nemusím bát. Před týdnem se mi vozidlo rozbilo a to automatická převodovka - 1 a 2 ventil. Na nahlášení pojistné události a zaslání potřebných informací, rovnou odpovězeno zamítnutí pojistného plnění, z důvodu, že uvedeny díl není součástí vozidla krytou pojistným programem. V uvedeném seznamu však chybí velké množství dílů. Jak může být člověk ubezpecen a pak vám vše hned zamítnout. Nejsou tohle nějaké nekalé praktiky.
Opel Insignia, rz 5AR4688
Nějaká domluva o financování uvedené události.
|
Tweet |
Pojištění Carlife představuje garanci na mechanický stav vozu dle sjednaných pojistných podmínek. Pojistné plnění je poskytováno v souladu s podmínkami konkrétní pojistné smlouvy. Odpovědnost za vadné plnění se vztahuje k ujednání ve smlouvě a k vadám, které jsou na zboží v době převzetí a prodávající na ně neupozornil. Zatímco pojištění by mělo krýt i opravy, které jsou vyvolány např. poškozením. Vždy ovšem záleží na rozsahu sjednaného pojistného plnění.
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Vážený pane Berko,
mám informaci, že se kolegové Vaší reklamací znovu zabývali. Reklamace byla tedy znovu posouzena a já věřím, že jste o novém výsledku byl kolegy již informován. Dejte pak prosím vědět, jak jste byl spokojený.
Děkuji, Jitka Míková, Mototechna
Vážená paní Míková,
reklamace byla vyřízena a dopadla, jak jsem očekával. Byla zamítnuta. Při koupi vozidla u Vaší společnosti jsem byl ubezpečen, že se nemusím ničeho bát a že vozidlo je řádně pojištěno. Po uvedené události jsem nabyl dojmu, že uvedené pojištění je vytvořené a vypočítané pouze v neprospěch pojištěnce, tak aby pojišťovna nemusela platit. Na závěr chci uvést, že mě uvedené jednání tak zklamalo, že si u Vaší společnosti již žádné vozidlo určitě nekoupím. S pozdravem Berka.
Vážený pane Berko,
podle mých informací Vám byla vyplacena kompenzace, s níž jste souhlasil. Záležitost by tedy měla být vyřešena.
S pozdravem, Jitka Míková, Mototechna
Vážená paní Míková, k žádnému vyplácení kompenzace nedošlo. Jako potvrzení přikládám dopis pojišťovny. Bohužel je to tak, jak jsem psal výše. Je to velké zklamání. S pozdravem Berka.
Vážený pane Berko,
omlouvám se, reagovala jsem ohledně reklamace, kterou jste řešil s námi v roce 2020 (a kdy Vám byla vyplacena kompenzace). Ohledně pojištění Carlife je potřeba věc řešit přímo s Defend Insurance s.r.o., nikoli s námi.
Děkuji, s pozdravem Jitka Míková, Mototechna
Hodnocení:
Komentář: Chtěl bych upozornit budoucí zákazníky uvedené společnosti, že dle mého názoru je nabízeno pojištění Carlife, které Vás nemusí ochránit, pokud se Vám něco stane.